maandag 8 juni 2015

Wat is er aan de hand met Josh Duggar??

Misschien heb je er al wat over gehoord.
Josh Duggar is de laatste tijd er veel in het nieuws maar er is eigenlijk nergens goed in het Nederlands te vinden wat er nou precies is gebeurd.
Dat ga ik jullie vandaag uitleggen, het is best heftig dus schrik niet.

Het blijkt dat Josh Duggar op 14 jarige leeftijd (nu 12 jaar geleden) aan de borsten en andere intieme delen van 5 meisjes heeft gezeten.
4 van deze meisjes waren zijn zusjes, het jongste meisje was toen des tijds 4 jaar oud.
Toen des tijds is hier wel een politie document van gemaakt, maar Josh heeft geen officiële straf gekregen. Dat politie document is op een of andere manier online gekomen.
Josh heeft dit toen wel tegen zijn ouders verteld, deze waren diep teleur gesteld in hem.
Wie de meisjes precies zijn is niet bekend, maar 4 van de 5 meiden zijn zijn zusjes en het jongste meisje was toen 4 jaar oud. Als je zo terug rekent, zou Joy-Anna dat jongste meisje kunnen zijn, maar dat is natuurlijk niet zeker.

Natuurlijk vraag je je af hoe dit nou gebeurt kan zijn, de Duggars zijn eenmaal streng Christelijk.
Zelf denk ik dat Josh misschien door zijn ouders iets te veel tegengehouden is, en hij daarom dit juist deed, zulke dingen gaan nou eenmaal rond in een puber hoofd.

Nadat het politie dossier online kwam, heeft Josh meteen ontslag genomen.
Het valt mij zelf op dat Josh de laatste jaren steeds Christelijker is geworden, helemaal als je bijvoorbeeld kijkt naar het eerste seizoen van de Duggars, dit heeft misschien allemaal wel met elkaar te maken.

Het nieuwe seizoen van 19KaC op TLC wordt om deze reden ook nog even uitgesteld.
Van TLC heb ik te horen gekregen dat zij nog niet weten of 19KaC überhaupt nog wordt uitgezonden. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het horen.

Op de facebook pagina van de Duggars staan een aantal berichten van Jim Bob en Michelle, van Anna en ook van Josh zelf, dit is de link naar de Facebook berichten.

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad, discussieer in de reacties lekker verder.

Vergeet niet om je vragen voor de q&a in te sturen, en te stemmen op de polls onderaan de pagina.
Vragen of reacties kan je sturen naar: duggarfanblog@gmail.com of je kan ze achterlaten in de reacties.

Doei!

P.S. Voor mij komt de toets week eraan (ja, ik zit nog op school) dus er zullen binnenkort even wat minder artikelen komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten